sobota, 1 kwietnia 2017

Wpis 3 - "Nowości tak wiele."

Cześć i czołem!

                 Od pierwszego wpisu,  po kolejne opowiadania zauważyłam zmianę. Kiedy tylko siadam skupiona by coś napisać, (a moja wena nie ma urlopu) przychodzi mi to z coraz to większą łatwością. Dlatego, jeśli tak jak ja kiedyś - piszesz do szuflady, zachęcam Cię jednak do założenia bloga. Oczywiście, nie musi on być od razu publiczny, pisz dla siebie, psa, kota, rodziny, przyjaciół, sąsiada, ale PISZ, nawet w ramach ćwiczeń. Sama popełniłam wiele błędów interpunkcyjnych, nie mam wyrobionego stylu, a mój ubogi słownik aż płacze z niedowierzaniem, piszę, bo wiem,  że ćwiczenie czyni mistrza, a pisanie - książkę. To tyle jeśli chodzi o moje mentalne rozsterki.

Chciałabym także poruszyć temat serii. Z ciekawości zapytam, jaka seria jak dotąd podoba się wam najbardziej? Zapraszam także na stronę Facebookową o takiej samej nazwie jak blog, aby być na bieżąco z nowinkami.

> Nowości w skrócie:

~ The Black Spirit - kolejne części po przerwie Wielkanocnej.
~ Wild Gate - to nowa 3 lub 4 odcinkowa seria o niesamowitych rozbitkach.
~ Ciąg dalszy historii Lucasa już jutro!!  :)
~ Blog nie długo zmieni się wizualnie.
~ Wstawię kilka moich wierszy, poezji czy fraszek.
To wszystko na dziś,
Agnes.

1 komentarz:

  1. Podoba mi się Twoje nastawienie do świata. Jest takie pozytywne i przepełnione lekkością.
    Wierz mi, nie chciałabym pisać dla sąsiada, haha. Oczywiście, mógłby czytać moje opowiadanie, ale jednak piszę głównie dla siebie i ludzi podobnych do mnie. To ja mam być zadowolona z tego, co tworzę.
    Pisanie dla kota... biorąc pod uwagę, że kota nie mam, to kiepski pomysł, hahae.
    Niedługo!
    Tych serii dużo nie było, ale niech będzie ,,The Black Spirit”. Zapomniałam wspomnieć, ale na początku przeczytałam ,,esprit” w miejsce słowa ,,spirit”. Taa, szkoda (Skoda ;D), że nie Sprite. ;P

    OdpowiedzUsuń